Галина Доксвель

Project Manager and Scrum-master in EPAM Ukraine


Спеціалізуюсь на оптимізації та реінжинірингу процесів з використанням Lean SixSigma інструментарію. Дизайнер навчально-освітніх заходів та адепт гейміфікації.


 Тема доповіді: “Сила гейміфікації”

Тези доповіді: 
Ця доповідь в основному про те, як запровадити ефективну гейміфікацію на проекті.
Протягом доповіді ми:
  •  Поговоримо про мотивацію та причини ефективності гейміфікації як інструменту
  • Розглянемо випадки, в яких гейміфікація найбільш доречна
  • Дізнаємось про те, які режими бувають в гейміфікації базуючись на прикладах з реального проекту
  • Проговоримо основні висновки та інсайти, які виробила наша команда в результаті тривалої роботи з гейміфкацією
Ця доповідь надасть можливість отримати комплексне уявлення про гейміфікацію та поповнити свій арсенал інструментів потужної альтернативної мотивації. Також, я сподіваюсь, у вас з`являться нові ідеї та натхнення для творчих експерементів зі своєю командою.

back to top