Андрій Мандріка

spiker

BETLAB – Product owner


Сертифікований та практикуючий Product owner. Близько 7 років в ІТ, за які пройшов шлях від QA, розробника та, нарешті, власника продукту на різноманітних проектах. Вірю в те, що людина без постійного розвитку, як в роботі так і в житті – не здатна жити в повну силу. Тому я й хапаюся за будь-яку можливість вивчити та спробувати щось нове. Часом з цього виходить досить багато цікавих експериментів – чим я і намагаюся ділитися з людьми.


Тема доповіді: ДО та ПІСЛЯ першого продакшену. Або специфіка управління проектом під час етапу “раннього проду”

Тези доповіді:

  • Апогеєм будь-якого проекту з розробки програмного забезпечення є всіма бажаний “продакшен”.
  • Хоча і повинно бути, що робочий інкремент потрібно віддати реальним користувачам вже після першого спрінта розробки, в реальному житті так практично ніколи не буває. Тому і існують періоди розробки: До першого ”проду”, та Від першого “проду” до моменту повноцінного використання продукту.
  • Чим таки відрізняються ці 2 періоди з точки зору управління проектом, і чи повинні вони, взагалі, відрізнятися?
  • Які бувають проблеми ДО та ПІСЛЯ точки Х?
  • Як зменшити період впровадження до мінімуму? Які прийоми можна використовувати, а які ні?
  • Всі ці питання з прикладами із реальних проектів ми розглянемо в контексті даної доповіді.
back to top