Артем Міроновський

CEO & Founder в Red Beat


В індустрії розробки ігор з 2001 року. Брав участь у більш ніж 15 проектах. Керує незалежними студіями понад 11 років. Зараз працює над розвитком незалежної української студії Red Beat, що займається розробкою власних продуктів, зокрема космічної стратегії Spase Rogue, та послугами аутсорсингу для великих гравців галузі. Впроваджує горизонтальну модель корпоративних відносин у власній компанії та пропагує її єфективність.


Тема доповіді: Управління ітеративним ігровим проектом: хаос і біль.

Тези доповіді: 

  • суть і специфіка гри як проекту;
  • первинне планування і основні ризики;
  • процес адаптації плану в реалії розробки;
  • методи контролю і боротьба із ризиками.
back to top